10.6.08

Suze...












Suze se bruse strpljenjem.


(Kotor, 1973.)

4 comments:

Anonymous said...

Ovu knjigu ne mogu nigde da nadjem, a tragam za njom dugo.
Pojavice se u nekoj antikvarnici.

jelenaartpoezija

Bilja said...

Pokušaj da pronađeš neku knjižaru u kojoj su spremni da prodaju pojedinačne knjige iz Mikinih sabranih dela (u izdanju Prometeja), a ne samo kao komplet. Ja sam dosta knjiga tako uspela da kupim, doduše, to je bilo pre sigurno nekih 5 godina, a u poslednje vreme sam primetila i na sajmovima knjiga i u knjižarama da prodaju samo kompletna sabrana dela, tj. moraš da kupiš celo jedno kolo sabranih dela (5 knjiga), a ukupno postoji tri kola (Izdajstvo lirike je deo III kola). Ranije je postojala Prometejeva knjižara u Kinoteci (Kosovska 11) i tamo su prodavali pojedinačne knjige, ne znam da li još uvek postoji... Ja ako negde naletim na Izdajstvo, javim ti... Srećno sa potragom! :)

Anonymous said...

Gde god sam pitala , prodaju samo u kompletu, a komplet mi ne treba jer imam dosta Mikinih knjiga.
Hvala. :)

jelenaartpoezija

Anonymous said...

super fotka