27.4.07

Nije da se hvalim... :)

5 comments:

Anonymous said...

Ne bih da ti kvarim zadovoljstvo, ali lista na kojoj nema "Svaokdnevnice", "Blogowskog"... u najmanju ruku je sumnjiva.
Na koji način se lista formira?

Bilja said...

Ma, ne kvariš uopšte... Ne pretendujem na veliku posećenost svog bloga, jer sam svesna pre svega malog broja ljudi sa razvijenim poetskim čulom i pogledom na svet...

Ne znam koliko je lista sumnjiva, ni kako se kreira, zaista nisam istraživala... Ja sam je pronašla tako što sam uočila učestalije posete na mom blogu sa te Web lokacije.

U svakom slučaju, nisam mogla da odolim da ne zamrznem ovu sliku, iako ne uobražavam da imam super-popularan blog... Baš zbog toga, ovo je bila jedinstvena prilika... :)

Anonymous said...

Ne bih ni ja "bogiju" da kvarim ista. Ali,zasto ne bi bile sumnjive liste na kojoj "Svaokdnevnice", "Blogowskog"... su na prvom (prvim) mestima.
Na koji način se lista formira?

Anonymous said...

Meni se veoma svidja tvoj blog,
a Miroslav Antic je odavno moj omiljeni madzionicar...
Cestitke za ideju, realizaciju...
Sve najbolje...

Bilja said...

Hvala na podrsci. :)