11.5.08

Ko teče uzvodno...









Postoje razbijači vremena, koji ti svakog dana

oduzimaju pomalo usitnjenog tebe.

Šta znači prijateljstvo? Biti u svemu prisutan, ali
nevidljiv. Bezglasan. Nenametljiv.

Šta znači ljubav? Dodirivati svet oko sebe,
ali ne kvariti ga. Biti vešt u vrlinama.

Biti promućuran u posmatranju, pripadanju,
uzbuđenju, dostojanstvu i naklonosti. Sređen.

Šta znači odanost? Biti u svemu čitak,
ali sa finim osećanjem mere. Bez opširnosti.

Ceniti sebe, znači birati nepristupačna mesta.
Ko teče uzvodno, ušće mu je u izvoru.

7 comments:

Anonymous said...

Samo da znas da redovno citam ovaj blog i molim te, nemoj posustati, komentari nisu bitni, bitna je vrednost koju ovo sta radis nosi... :))

Bilja said...

Hvala, hvala... :)
Svakako mi je drag odziv čitalaca, ali nije mi to osnovni motiv i pokretač... Ponekad raspolažem sa manje slobodnog vremena, pa se možda čini da posustajem... Ali, neeee, idemo dalje... :)

Anonymous said...

Ne odustaj, nikako! Svakoga dana bar jednom kliknem na tvoj blog...da me Mika i ti inspirišete!

Anonymous said...

Ja svoje oduševljenje ne mogu skriti, tančinom riječi koja se izgovara.....
Sanjati, sad mogu sanjati....
SEWEN

Bilja said...

Hvala na lepim komentarima, Gemina i Sewen... :)

Micko said...

Biljance, dugo me nije bilo, ali da mi sad vidis osmeh :)))
ostavljam ti nesto za uzvrat :)
http://www.youtube.com/watch?v=ekQZPozjCX8
cmok, cmok!

hotimican said...

Ovo se tako rimuje sa Kunderinom nepodnosljivom lakocom postojanja:

"Ako čovjek može da živi samo jedan život, to je kao da uopće ne živi!"

"Možda nismo u stanju voljeti se upravo zašto što želimo biti voljeni, to jest zato što od onoga drugoga tražimo nešto (ljubav), umjesto da mu prilazimo bez zahtjeva i tražimo njegovu prisutnost."


"San je dokaz da fantazija, sanjarenje o onome što se nije dogodilo, spada u najosnovnije potrebe čovjeka."

...